21-05-2013 17:42

Weinig...

Hey meiden,

Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd heel weinig doe aan mijn site.

Ik vind dat zelf jammer, en ik denk dat jullie dat ook vinden.

Ik plaats wel filmpjes, maar geen artikels en blogs en zo.

Ik ga proberen om dat nu te veranderen.

Gewoon afentoe een video, en ook wat vaker een blog en een artikeltje.

Nu weet ik dat jullie filmpjes veel leuker vinden dan artikels, en dat vind ik zelf ook, maar afentoe vind ik het zelf heerlijk om te lezen, ook van artikelen.

Later wil ik ook schrijfster worden, dus ja, ik vind artikelen schrijven ook gewoon leuk!

 

Dan wil ik nog wat mededelen, want ik post altijd sneller op youtube dan op mijn site.

Dus maak een youtube account aan als je dat nog niet hebt, en abonneer op mij, want dan blijf je up to date van al mijn filmpjes, en ben jij de eerste die mijn filmpjes kijkt! Bovendien ben je nooit te laat met winacties, mededelingen, enzovoort.

Ik hoop dat jullie nu genoeg informatie hebben!

xxx Anna

—————

Terug


Trefwoorden