12-02-2013 10:21

Valentine Day

Hey meiden! It’s (bijna) Valentine Day!

Heb jij een vriendje? Heb je wat voor hem gekocht?

Of laat je dat aan hem over ;)

Wat doe jij altijd met Valentijn?

Ik eigenlijk helemaal niks -.-

We hebben wel een Valentijn ontbijt.  Dan zijn alle broodjes in hartjesvorm en alle drankjes rood enz.

 

Dat is altijd wel gezellig.

Vorig jaar was ik ziek. Precies met Valentijn.

Niet alleen misselijk, maar ook duizelig en ik lag de hele dag in bed.

Dat vond ik wel heel jammer want ik hou van Valentijn!

Dit jaar ben ik kerngezond, GELUKKIG!

 

 

Als je geen vriendje hebt, kan je ook iets leuks doen met je vriendinnen!

Een leuke film kijken over liefde :P

 

Hebben al je vriendinnen vriendjes en hebben ze geen tijd voor jou? Ga dan lekker in je eentje films kijken. Met je huisdier is het ook heel gezellig hoor J

 

Probeer wat producten uit, uit je stash die je heel lang niet meer hebt gepakt! Maak leuke looks en kies mooie outfits uit.

Er is zat te doen in je eentje wat leuk is.

Stuur wel een leuk kaartje naar je beste vriendin.

 

Dit was Valentine Day!

 

Xxx Anna

—————

Terug


Trefwoorden