07-01-2013 06:29

Think Pink Nagellak

Ik koop echt zelden nagellak, dan moet ie echt wel heel mooi zijn.

Ik heb zozeer niet heel veel nagellak maar wel alle kleurtjes die ik op doe.

Ik lak m'n nagels ook niet echt vaak ofzo.

En als ik dat doe, is het zwart, roze of nail art.

Naja, babbel babbel babbel, ik heb gister voor het eerst in het jaar ( :P ) en in maanden weer nieuwe nagellak gekocht.

De Think Pink no. 63 van Essence is echt een van de betere low budget lakjes die ik ken.

Hij heeft een heel mooie kleur, niet zozeer roze, maar met een beetje een rode gloed erover heen zodat het lijkt op een koraal kleurige nagellak. Wel heftig!

Daarbij heeft hij veel pigment en blijft echt goed lang zitten (op mijn nagels)

Ik ken mensen die vinden hem heel irritant, dat de nagellak al na 1 dag eraf slijt...

Maar gelukkig kan ik er heel blij mee zijn! Want ik denk dat dit echt de beste nagellak uit mn stash is!

WAUW! Wat een geweldige nagellak!

(Wat vinden jullie van deze nagellak? of wat is jullie favorite? Schrijf het in mijn gastenboek met als titel think pink artikel)

xxx

—————

Terug


Trefwoorden