10-01-2013 11:39

Oogreinigingsdoekjes van de Etos

Wauw,

Ik heb een nieuw product gevonden, OOGREINIGINGSDOEKJES VAN DE ETOS!

Eerst maakte ik mijn ogen schoon met watjes en gewone make-up remover (??)

Wat ik zelf nu niet meer begrijp want dat is natuurlijk superslecht.

Mijn ogen werden rood en ik dacht: nee, ik moet iets ander doen!

Mijn zus had ook die doekjes van de Etos en daar heb ik heel wat van gestolen ( XD )

Maar ik ging laatst naar de winkel en ik had nog eens geluk ook!

2 voor de prijs van 1!

Je hebt 2 verschillende soorten, zelf vind ik de lotion basis fijner dan de olie basis.

Met de olie basis doekjes blijven je ogen vettig en als je het niet goed droog maakt, kan je mascara gewoon weer uitlopen...

Dat heb je niet met de lotion.

Deze reiniginsdoekjes zitten ook in het winpakket! (nog maar 5 dagen!)

 

Ik denk dat ik echt nog heel lang deze doekjes blijf kopen, ik heb tot nu toe geen fijnere low budget oogreinigingsdoekjes gevonden.

 

—————

Terug


Trefwoorden