08-08-2013 11:48

Max lipsticks

Onze Action heeft al een tijdje geen nieuwe make-up producten binnengehaald. Dus zo vaak kwam ik niet meer langs de Action de laatste tijd. Ik ging maar weer eens kijken en kwam tot mijn grote verbazing superveel nieuwe producten tegen die we nog nooit in de Hilversumse Action hebben gehad. Zoals de nieuwe blushes in de nieuwe verpakkingen, maar ook naar weer 3 maanden ofzo de oude vertrouwde blushes. Ook hadden we eindelijk weer de gelliners, lipsticks, oogpotloden en poeder foundations. Ik heb meteen de een lipstick pakje gekocht waarin 2 lipsticks in verschillende kleuren zitten. 2 lipsticks kosten €0,89 dus zo’n 45 cent per stuk. WOW! Ik had al verschillende reviews gelezen en werd steeds nieuwsgieriger naar de lipsticks van Max. Jammer genoeg hadden we ze dus zo’n 3 maanden niet in het assortiment. Dus toen ik ze zag liggen, heb ik ze meteen ingeslagen. Ik heb de kleuren: pink blush (de wat rozigere) en poppy peach (de koraaltint) Hieronder natuurlijk weer wat foto’s:

 De 2 lipsticks in de verpakking

 En de lipsticks eruit. Het kartonnetje laat snel los waardoor je niet hoeft te pulken wat ik fijn vind. Ze zien er wel wat cheapy uit. 

 Poppy Peach is een mooi felle en opvallende koraaltint. Een nadeel is dat de beide lipsticks boven de huls uitsteken waardoor ze sneller kunnen beschadigen

 Pink Blush is een wat rozigere tint die op je lippen meer roze uitstraalt dan dat 'ie eruit ziet. De lipstick ziet er wat paars uit. 

 De swatch met flits van Pink Blush. Zo ziet de stick er al wat roze uit. 

 De swatch van Poppy Peach. Echt een mooi felle lipstick

 Pink Blush op mijn lippen. Deze stick dekt goed en blijft lang en goed zitten

 Poppy Peach op mijn lippen. Deze stick dekt ook goed maar is wat minder fel op mijn lippen dat ie er uit ziet. Blijft ook goed en lang zitten. Hij lijkt wat meer natuurlijker op de foto door de flits maar hij is wel nog wat feller. 

De lipsticks zijn zeker een aanrader ook door de prijs.

X Anna

—————

Terug


Trefwoorden