12-02-2013 21:07

Manicure

Manicure (goedkoop!)

Wat heb je hiervoor nodig?

  • Nagellak remover
  • 1 Watje
  • Schaar
  • Nagelsetje (Vijl, knippertje, pincet)
  • 2 Nagellakjes naar keuzen
  • Nail-art lakje
  • Topcoat
  • Zeep (zonder water te gebruiken)
  • Handcrème

Stap 1:  haal het watje uit elkaar zodat je 2 dunne watjes hebt. Knip deze in 10 stukjes zodat ze wel op je nagels passen

Stap 2: Doe een klein beetje nagellakremover (zo’n 2 eetlepels) in een kommetje. Pak een stukje watje met je pincet en dip deze in de remover.

Stap 3: Leg de doorweekte watjes op een stukje papier.

Dit is hoe mijn nagel ervoor eruit zag:

Stap 4: Leg het doorweekte watje op je nagel en laat het watje 1 minuut zitten. Na een minuut haal je het watje met een veeg van je nagel zodat de nagellak van je nagel is.

Stap 5: Vijl je nagels.

Stap 6: Lak je nagels met een kleur (ik gebruik de roze van  Essence kleur 108 ultimate pink

Stap 7: LAK JE RINGVINGERS NIET!

Stap 8: Want die lak je met een andere kleur dat op je ringvinger het accent ligt.

Stap 9: Lak je accentnagel met wat versierseltjes, zoals stipjes, streepjes of wat dan ook  

Het resultaat:

Stap 10: Breng een topcoat over je lak aan. Ik gebruik de Essence Top Speed Gloss. (deze  droogt binnen 30 seconde!)

Dit zorgt voor een mooie glans op je nagels wat je heel goed op mijn pink ziet.  (en het blijft natuurlijk langer zitten)

Stap 11: Breng wat zeep aan wat je niet met water hoeft te wassen. Anders gaat je nagellak er natuurlijk weer af

Stap 12: Doe wat handcrème op je handen. Ik gebruik de handcrème in een blikje van De Tuinen. Deze kostte €0,89 toen ik hem in de aanbieding kocht. Hij kost normaal €1.09 geloof ik

Dit was het voor de handcrème

Dit is het geweldige resultaat!

Ik hoop dat jullie deze goedkope manicure ook doen!

Xxx Anna

 

—————

Terug


Trefwoorden