02-08-2013 20:04

Lush Bubblebar

Mijn eerste Lush product is zeker een succes! Ik heb de eerste keer shoppen bij de Lush een bubblebar voor in bad gekocht. Man, wat is dat ding leuk J Het is een roze blok waarvan je telkens als je het wil gebruiken een stukje vanaf breekt, dat onder stromend water houd tot het is opgelost in bubbels en dan kan je je lichtroze schuimbad in! Het ruikt nog eens lekker zoet en ziet er ook gewoon super leuk uit! Ik heb het roze blok gekocht in het Lush filiaal in Utrecht toen ik met mijn moeder was wezen shoppen. Het kostte €7,10 waar je ongeveer 5 a 10 keer mee kan doen (licht eraan hoe veel schuim je wil) dus omgerekend €0,71 a €1,42 per keer in bad. Tja, het blijft niet het goedkoopste product maar zeker wel een heerlijk product! Bovendien wordt je er schoon van en hoef je je verder niet te wassen ofzo (zolang je geen scrub shampoo en andere dingen gebruikt) het werkt als zeep en is gewoon heel erg lekker! Hieronder zoals gewoonlijk weer wat foto’s:het product voor gebruik

stukje eraf breken

hou het stukje onder de stromende kraan tot het helemaal opgelost is.

langzaam komt er schuim wordt je bad roze

misschien zie je het onder de laag schuim; je water wordt roze!

 

X Anna

—————

Terug


Trefwoorden