01-01-2013 18:30

Handzeep Rituals...

Ik bijt nagels en velletjes. Daar heb ik heel erge last van gehad. Mijn vingers zien er echt lelijk uit.   Ik ben altijd van het uitproberen, en we waren een keer bij een vriendin van mijn moeder. Ik ging naar het toilet en ik kwam daar de hands free zeep tegen. Het rook lekker naar groene thee dus ik deed er wat op mijn handen. Ik kwam weer op de bank zitten en ik ging weer lekker met mijn vingers in mijn mond -.- IEL! Dacht ik, mijn velletjes en nagels smaakte naar chemisch bitter spul. Ik ben een paar dagen later naar de Rituals geweest en heb ik zo'n tubeflesje gekocht. Ik had nog mazzel omdat het €1,- goedkoper was geworden :D Altijd goed! Het flesje kost €4,-  er zit 50 ml in en het ruikt naar groene thee.  

Xxx Anna

—————

Terug


Trefwoorden