31-07-2013 21:42

Etos Toillettas

‘Dè’ Etos toilettas is tegenwoordig behoorlijk populair. Door de vakken en elastieken waar je heel veel in kan doen en onder kan klemmen is de tas heel handig. Hij is best groot en lijkt net een kleine shopper. Hij ziet er ook gewoon schattig uit en je kan er met een gerust hart bijvoorbeeld over de camping lopen naar de badruimtes als je op vakantie bent bijvoorbeeld.

De toilettas heb je zover ik weet in het rood en in het grijs met witte stipjes die ik heb. De tas kost €7,99. Ik kan er alles in kwijt qua make-up en beauty wat ik mee wil nemen op vakantie. Hieronder wat foto’s:

 

 

Het 'open' vak

Het vak met de elastieken

De toilettas van vooraf gezien

De producten die er in passen (er kan nog meer in dan dit!)

Hoe het allemaal zit

 

De tas is zeker een aanrader! Hij ziet er leuk uit, is erg handig qua voormaat en er kan heel veel inhoud in! Ik ben heel blij dat ik deze heb gekocht en voor de prijs is het ook echt een meevaller!

X Anna

 

—————

Terug


Trefwoorden