28-09-2013 19:28

Essence glitternagellak in galaxy kleur! 3D Glitter Only Purple Matters

Soms kom je heel kinderachtige en naar mijn mening lelijke dingen tegen in het schap van Essence, maar tegenwoordig pakken ze veel beter uit met producten! Ze hebben heel luxe en mooie producten erbij gekregen. Zoals de prachtige nieuwe lipsticks! Maar wat mij ook meteen opviel was het lakje in galaxy paarse kleur. Wauw! Ik hou van glitter nagellak en zeker in dit soort kleuren! Ik heb hem meteen gekocht. Waarna ik er thuis achter kwam dat hij eigenlijk best wel tegenviel… het lakje kostte me €1,89 en voor deze prijs had ik geen twijfels meer om hem te kopen, maar toen ik thuis kwam en hem meteen revieuwde, was ik best wel teleurgesteld. Helaas dekte het lakje helemaal niet goed, ook niet na 2 laagjes. En beetje bij beetje kwam er meer dekking in, maar ik denk wel na 3 laagjes het er pas ergens op begon te lijken. Ik heb voor de zekerheid 4 laagjes aangebracht. En ook zelfs met topcoat blijft hij bij mij maar 1 dag mooi zitten. Daarom vind ik dit lakje geschikt voor een bijzonder avondje of dagje en dat je hem niet de volgende ochtend meteen weer moet bijwerken, ik gebruik het lakje ook zeker niet dagelijks of wanneer ik zin heb ik de kleur want ik vind dat een nagellak minstens 3 dagen mooi moet zitten op je nagels, en dat er daarna heel kleine chips in komen oke, maar eerder niet. Daarnaast is het irritant om het helemaal eraf te halen door de glitters. Het is wel een ontzettend mooie kleur en voor de prijs zou ik het zeker doen! Maar zorg dan wel dat je eerst een donker lakje onder de glitterlaag hebt zitten want dan heb je de 4 laagjes niet nodig. En bovendien krijg je het er dan nog makkelijker af ook! (met krabbelen en pulken) ik ben aan de ene kant erg te spreken of dit lakje met de o zo mooie kleur, maar de kwaliteit is een stuk minder. Maar toch raad ik hem aan ;) ingewikkeld ben ik he? :P

X Anna

 

ik breng eerst een laagje basecoat aan:

<na 2 laagjes

het eindresultaat na 4 laagjes:

—————

Terug


Trefwoorden