15-06-2013 10:23

Artikel Miss Sporty Eye Pencils

Ik was vandaag even naar de Big Bazar geweest, best een gave winkel! Ik ben er maximaal 3 keer geweest in Maastricht en verder nooit. We hebben hem niet in Hilversum wat ik best jammer vind! Het is een soort Action maar dan hebben ze veel meer make-up! J En tja, daar hou ik natuurlijk van! Ze hadden bekende merken zoals: Loreal, Calvin Klein en Miss Sporty. Er was een actie dat je 2 producten van Loreal kocht 4,- euro was. In plaats van 5,- .  Maar omdat ik maar 4 euro had, vond ik het zonde om verplicht een lipglossje en een oogschaduw te kopen. Ik had al veel gelijk soorten lipglossjes en oogschaduws. Toen vielen mijn ogen op de prijs van Miss Sporty. Alles was maar 0,89! Ze hadden oogpotloodjes, trio’s, en echt nog veel meer.

Uiteindelijk ben ik voor een duo oogschaduw gegaan een roze pigment en twee oogpotloden. Mijn artikel gaat over de potloodjes die echt supermooi zijn!

De roze kleur heet: 220 pink story.

De nude kleur heet: 250 stylish brown.

Ze hebben hele mooie shimmery in zich.

Ze blijven niet heel lang zitten en je veegt ze zo weg. Maar als je er oogschaduwbasis onder doet, zou de kleur er wel langer op blijven zitten.

Ze zijn lekker creamy waardoor je ze gemakkelijk aan kan brengen en het niet pijn doet.

De roze kleur kan je ook nog voor je lippen gebruiken.

Hier onder zijn wat foto’s en swatches van de 2 kleurtjes.

—————

Terug


Trefwoorden