01-03-2013 20:04

Nieuw onderwerp in mijn website

Hey meiden,

Eigenlijk is mijn site vooral met filmpjes.

Elke dag probeer ik een filmpje up te loaden of meerdere videos.

Soms een blog en afentoe een artikeltje zoals nu.

Maar ik merk, dat ik de laatste tijd zeker wel een paar keer per week een mail (in mijn gastenboek) krijg met een vraag of ik ze kan helpen.

Ik krijg ook heel vaak dezelfde vragen zoals: -wat moet ik tegen puistjes doen?-    is denk ik de meest voorkomende vraag. of: -ik begin net met wat make-up, wat voor looks kan ik doen om niet te nep over te komen?-    is ook een vaak voorkomende vraag.

Daarom dacht ik, dat ik in mijn menu een nieuw blok te plaatsen wel veel mensen kon helpen!

Ik noem het Q&A.

Je kan (zoals ook in het gastenboek) alles anoniem doen, dus schaam je niet voor je vraag!

Dan doe ik ook een andere blok erbij, en dat is een MVG (meest gestelde vragen), daar zie je de meest gevraagde vragen.

 

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en dat ik lekker veel vragen krijg!

Xxxx Anna

—————

Terug


Trefwoorden