05-02-2013 12:19

Lipsmackers

Ik ben echt een enorme fan van lipsmackers! Ook lipglossjes zonder kleur of wat niet heel erg gepigmenteerd is.

1 van mijn favoriete lipsmackers is eentje van de Ici Paris XL, onderaan dit artikel vind je een foto.

Deze smaakt naar aardbeien is een glimmende gloss zonder kleur wat ik heel erg fijn vind!

Ik raad hem zeker aan als je van een zoete geur houd.

Hij kost ongeveer €2,50.

Het handige van deze lipsmacker is dat hij een applicator heeft inplaats van een tubetje waarin je moet knijpen of wat dan ook.

Deze is zacht voor je lippen is handig om ook in de hoekjes van je lippen te komen.

Ik heb dit soort ook in water meloen smaak die ik ook erg waardeer! :D

De rest van mijn lipsmacker stash zijn vooral lipbalsems.

Ik maak nog wel een filmpje ban mijn lippenstash.

Xxx Anna de lipsmacker fan!

 

—————

Terug


Trefwoorden