02-06-2013 09:31

Essence Lipstck Glow Neon Glow nr. 65

Ik heb vandaag geshopt bij de Kruidvat en je raad het vast wel goed, nooit met lege handen thuis :D .  Maar wat me wel heel erg opviel was de lipstick van Essence met de naam: 65 Glow Neon Glow!  Misschien heb je hem zelf ook wel is in de winkel zien liggen want als je bij het Essence schap kijkt, valt deze toch het meeste op door zijn felroze kleur. De lipstick zelf heeft nauwelijks pigment maar op mijn lippen geeft ie net wat donkerdere kleur met felle glittertjes die heel subtiel zijn. De lipstick kostte €1,99 .  Ik heb hem zelf ook wel vaker gezien in het schap, maar elke keer kocht ik dan toch een lipgloss. Nu ben ik meer begonnen aan wat rustigere lipsticks. Gloss plakt zo enorm. En natuurlijk blijf ik de glossjes dragen!  Hij heeft ook nog eens een heerlijke geur die ruikt naar bosvruchten maar dan zeker minder sterk dan de bosvruchten gloss, of balsems.

Hij is zeker aan te raden als je van jezelf al middel tot donkere lippen hebt. Hier onder zijn wat foto’s van de lipstick zelf, en de swatches natuurlijk.

De gesloten lipstick ziet er erg gaaf uit. Lekker opvallend en vind ik zelf een mooie kleur. En als je hem openmaakt, dan denk je 'huh? hij is transperant!'Maar helaas is de lipstick kleur als je hem swatsht ook erg transperant. Er komt wel wat kleur vanaf, maar dat is zeker niet veel

En ook op mijn lippen doet ie weinig. Maar toch doet de lipsick wel wat en vind ik hem wel mooi. Er komt een fel glansje af en hij plakt niet. Daarnaast ruikt hij ook nog lekker en vind ik hem best wel goed, ook voor de prijs. Het enige minpuntje is dat hij toch echt wat meer pigment mag. Het leek me dan wel heel erg gaaf als je hem uit je tas pakt en op je lippen doet en dan echt opvallende lippen hebt. De lipstick is zeker wel een aanrader! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens een artikel te lezen. 

X Anna

—————

Terug


Trefwoorden